Τη δέσμευση πίστωσης ποσού 589.000 ευρώ για την υλοποίηση προγράμματος διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στα διεθνή μέσα κοινωνικής δικτύωσης YouTube και TikTok ενέκρινε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, με απόφαση που φέρει ημερομηνία 15 Δεκεμβρίου 2025. Το πρόγραμμα αφορά το οικονομικό έτος 2025 και προβλέπεται να υλοποιηθεί εντός της περιόδου Δεκεμβρίου 2025 – Ιουνίου 2026.
Σύμφωνα με την απόφαση, η δαπάνη αφορά την έγκριση προγράμματος διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στα διεθνή μέσα κοινωνικής δικτύωσης YouTube και TikTok μέσω της ad tech/media technology πλατφόρμας Channel Factory. Η σχετική πίστωση θα βαρύνει τον Κωδικό Αριθμό Εξόδου 949124 με τίτλο «2025ΝΑ51100002 – Προγράμματα Διαφήμισης & Συν-διαφήμισης 2025-26» του προϋπολογισμού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για το οικονομικό έτος 2025.
Στο κείμενο της απόφασης παρατίθεται αναλυτικά το θεσμικό και διοικητικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία του ΕΟΤ, καθώς και οι διαδοχικές εγκρίσεις και αναμορφώσεις του προϋπολογισμού του Οργανισμού για το έτος 2025, τόσο για τον τακτικό προϋπολογισμό όσο και για το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Γίνεται επίσης αναφορά στις αποφάσεις που αφορούν τη μεταβίβαση αρμοδιοτήτων εντός του Οργανισμού και τον διορισμό της διοίκησης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της απόφασης, η συγκεκριμένη δέσμευση πίστωσης βρίσκεται εντός του διαθέσιμου ποσοστού της εγκεκριμένης πίστωσης του ΕΟΤ και πληροί τις προϋποθέσεις της παραγράφου 1α του άρθρου 4 του Π.Δ. 80/2016. Η δαπάνη έχει ελεγχθεί από την αρμόδια Οικονομική Υπηρεσία και έχει καταχωρηθεί στο Βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Υπηρεσίας με σχετικό αριθμό καταχώρησης.
Στην απόφαση καταγράφεται επίσης το υπόλοιπο προς ανάληψη της συγκεκριμένης πίστωσης μετά τη δέσμευση του ποσού των 589.000 ευρώ. Το έγγραφο φέρει τις υπογραφές του Γενικού Γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της Προϊσταμένης της Οικονομικής Υπηρεσίας και κοινοποιείται στις αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού.
ΠΗΓΗ: money-tourism.gr




