Αν έχετε απορίες σχετικά με αλλαγές, ακυρώσεις ή επιστροφές χρημάτων, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον ταξιδιωτικό πάροχο από τον οποίο κάνατε την κράτηση. Θα έχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την κράτησή σας και συνήθως θα μπορεί να σας βοηθήσει με τυχόν απορίες.
Δεν μπορείτε να βρείτε με ποιον πάροχο κάνατε κράτηση;
Βήμα 1ο) Ελέγξτε το email σας για την επιβεβαίωση κράτησης. Θα έπρεπε να έχει σταλεί όταν κάνατε την κράτησή σας.
Βήμα 2ο) Αν δεν μπορείτε να βρείτε το email, δοκιμάστε να ελέγξετε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Βήμα 3ο) Αν δεν μπορείτε να βρείτε την επιβεβαίωση της κράτησής σας και εξακολουθείτε να μην αισθάνεστε σίγουροι, σας προτείνουμε να ελέγξετε το αντίγραφο κινήσεων του τραπεζικού λογαριασμού σας. Δίπλα σε οποιαδήποτε χρέωση, θα εμφανίζεται το όνομα της αεροπορικής εταιρείας ή του ταξιδιωτικού πρακτορείου.
Δημιουργήσαμε αυτήν την λίστα με πρακτικά βήματα για να σας βοηθήσουμε να επικοινωνήσετε με τον ταξιδιωτικό πάροχο με τον οποίο κάνατε κράτηση.
ΠΗΓΗ: skyscanner.net




