Εξαιρετικής ποιότητας τα νερά στις ακτές της Μαγνησίας – Ολοκληρώθηκαν οι πρώτοι έλεγχοι

Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας υπέγραψε απόφαση για την καταλληλότητα των θαλασσίων υδάτων

Όχι απλώς κατάλληλα αλλά εξαιρετικής ποιότητας χαρακτηρίζονται τα νερά στις ακτές της Μαγνησίας σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εργαστηριακών ελέγχων και δειγματοληψιών που πραγματοποίησε η Διεύθυνση Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Μαγνησίας.

Με βάση τα αποτελέσματα ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας υπέγραψε την απόφαση για την καταλληλότητα των θαλασσίων υδάτων στις ακτές της Μαγνησίας και των Βορείων Σποράδων.

Σύμφωνα με ενημέρωση της αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Βορείων Σποράδων, Αννας – Μαρίας Παπαδητρίου οι δειγματοληψίες πραγματοποιήθηκαν, στην έναρξη της θερινής περιόδου, σε προκαθορισμένα σημεία όλων των Δήμων των Περιφερειακών Ενοτήτων Μαγνησίας και Σποράδων, στο πλαίσιο της συστηματικής παρακολούθησης της ποιότητας των υδάτων κολύμβησης και της προστασίας της δημόσιας υγείας.

Με την ίδια απόφαση υπενθυμίζεται ότι εξακολουθεί να απαγορεύεται η κολύμβηση σε συγκεκριμένες περιοχές, όπως λιμάνια, αγκυροβόλια, περιοχές εκβολής αγωγών και άλλα σημεία όπου ισχύουν περιορισμοί για λόγους δημόσιας υγείας και ασφάλειας των λουομένων. Οι περιοχές αυτές φέρουν την προβλεπόμενη σήμανση και οι πολίτες καλούνται να συμμορφώνονται με τις σχετικές υποδείξεις των αρμόδιων αρχών.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, μέσω της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας, θα συνεχίσει καθ’ όλη τη διάρκεια της κολυμβητικής περιόδου τους τακτικούς δειγματοληπτικούς ελέγχους και τη συνεργασία με τους Δήμους και τις Λιμενικές Αρχές, με στόχο τη διατήρηση της υψηλής ποιότητας των θαλάσσιων υδάτων και την προστασία της δημόσιας υγείας.